calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim tugay komutani tuggeneral kafasina gore saga sola yolladi bizi...
Ozaman sakat. iyi olmaya calısırız bu sefer gittiğimiz ilk yerde tutarlar bin pişman oluruz Neyse hayırlısı neyse hakkımızda o olsun. Vardır bızıde bekleyen bır yer.