Secmeleriniz olacak daha . yerleriniz degisebilir.
Onu biliyorum

ilçe karakollara falan verılıyormuş ztn sanırım. İnsallah oyle bır sey olur. İlçe karakollara verılmek ıcın neye bakıyorlar acaba? Daha ıyı gorunursek mı daha kotu gorunursek mı acemiliğin olduğu yerde tutuyorlar? ona gore hareket edeyim