Kombiden anlayan var mı ?
3
●246
- 29-09-2014, 16:25:04Kombinin sıcak su basıncını nasıl yükseltebiliriz ? Basınç 0,5 barın altına düştüğü için sıcak su gelmiyor kullanım klavuzunda vanaları açıp kombiyi kapatın basınç 1-1,5 bara yükseltiğinde normale döner diyor fakat saatlerdir bekliyorum hala 0'da. Servis çağırmadan yapabilir miyim acaba ?
- 29-09-2014, 16:29:48FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marka modelini bilmiyorum ama altında basın vanası ve basın saati var vanayı açıp nominal değere gelince kapatırsanız düzelmesi lazım en azından benim kombi öyle
Düdüklü tencereden yazdım idare ediverin... - 29-09-2014, 16:33:37Allah razı olsun hocam hallettim dediğiniz şekilde çok kolaymış aslında cahillik zor iştemr_cpu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2014, 16:35:25FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estafirullah hocam halletmenize sevindim
Düdüklü tencereden yazdım idare ediverin...