• 29-09-2014, 16:25:04
    #1
    Kombinin sıcak su basıncını nasıl yükseltebiliriz ? Basınç 0,5 barın altına düştüğü için sıcak su gelmiyor kullanım klavuzunda vanaları açıp kombiyi kapatın basınç 1-1,5 bara yükseltiğinde normale döner diyor fakat saatlerdir bekliyorum hala 0'da. Servis çağırmadan yapabilir miyim acaba ?
  • 29-09-2014, 16:29:48
    #2
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kombinin sıcak su basıncını nasıl yükseltebiliriz ? Basınç 0,5 barın altına düştüğü için sıcak su gelmiyor kullanım klavuzunda vanaları açıp kombiyi kapatın basınç 1-1,5 bara yükseltiğinde normale döner diyor fakat saatlerdir bekliyorum hala 0'da. Servis çağırmadan yapabilir miyim acaba ?

    Marka modelini bilmiyorum ama altında basın vanası ve basın saati var vanayı açıp nominal değere gelince kapatırsanız düzelmesi lazım en azından benim kombi öyle


    Düdüklü tencereden yazdım idare ediverin...
  • 29-09-2014, 16:33:37
    #3
    mr_cpu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka modelini bilmiyorum ama altında basın vanası ve basın saati var vanayı açıp nominal değere gelince kapatırsanız düzelmesi lazım en azından benim kombi öyle


    Düdüklü tencereden yazdım idare ediverin...
    Allah razı olsun hocam hallettim dediğiniz şekilde çok kolaymış aslında cahillik zor işte
  • 29-09-2014, 16:35:25
    #4
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun hocam hallettim dediğiniz şekilde çok kolaymış aslında cahillik zor işte

    Estafirullah hocam halletmenize sevindim


    Düdüklü tencereden yazdım idare ediverin...