FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kombinin sıcak su basıncını nasıl yükseltebiliriz ? Basınç 0,5 barın altına düştüğü için sıcak su gelmiyor kullanım klavuzunda vanaları açıp kombiyi kapatın basınç 1-1,5 bara yükseltiğinde normale döner diyor fakat saatlerdir bekliyorum hala 0'da. Servis çağırmadan yapabilir miyim acaba ?

Marka modelini bilmiyorum ama altında basın vanası ve basın saati var vanayı açıp nominal değere gelince kapatırsanız düzelmesi lazım en azından benim kombi öyle


Düdüklü tencereden yazdım idare ediverin...