mr_cpu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marka modelini bilmiyorum ama altında basın vanası ve basın saati var vanayı açıp nominal değere gelince kapatırsanız düzelmesi lazım en azından benim kombi öyle


Düdüklü tencereden yazdım idare ediverin...
Allah razı olsun hocam hallettim dediğiniz şekilde çok kolaymış aslında cahillik zor işte