• 23-09-2014, 17:01:58
    Benim annemde suriyelilere acıdı, ben her ne kadar verme desemde beni dinlemedi ve evin 1. katını çok uygun fiyata kiraya verdi aradan 1 hafta sonra annem köye gitti.Suriyeliler yaklaşık 4 ay bizim evde oturdular ve geçen hafta çıktılar.Dün tedaş eve geldi hayırdır dedim 3 aylık elektrik borcunuz var elektriği kesmeye geldik dediler ben şok oldum adamları zorda olsa kesmemeleri için ikna ettim ve 3 aylık elektrik faturasını yaklaşık 500 ödedim,içime kurt düştü hemen aski'ye gittim maalesef ordada 3 aylık borç çıktı yaklaşık 150 ödedim.Allah onları ne bu dünyada nede ahirette mutlu etmesin.
  • 23-09-2014, 17:04:48
    xkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu hikaye gerçekmi
    Hikaye yazarı değilim. Birebir gerçekte yaşanan bir olay.
  • 23-09-2014, 17:05:42
    haberbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim annemde suriyelilere acıdı, ben her ne kadar verme desemde beni dinlemedi ve evin 1. katını çok uygun fiyata kiraya verdi aradan 1 hafta sonra annem köye gitti.Suriyeliler yaklaşık 4 ay bizim evde oturdular ve geçen hafta çıktılar.Dün tedaş eve geldi hayırdır dedim 3 aylık elektrik borcunuz var elektriği kesmeye geldik dediler ben şok oldum adamları zorda olsa kesmemeleri için ikna ettim ve 3 aylık elektrik faturasını yaklaşık 500 ödedim,içime kurt düştü hemen aski'ye gittim maalesef ordada 3 aylık borç çıktı yaklaşık 150 ödedim.Allah onları ne bu dünyada nede ahirette mutlu etmesin.

    Kızdıgım Nokta Şu : Şüphe yok ki Allah, adaleti, lütuf ve keremde bulunmayı ve yakınlara ihtiyaçları olan şeyleri vermeyi emreder ve çirkin olan, kötü görünen şeylerle haksızlığı nehyeder; öğüt alasınız diye de size öğüt vermededir.

    Şüphesiz Allah adaleti, ihsanı ve yakınlara vermeyi emreder, hayasızlıktan, kötülükten ve zorbalıktan da nehyeder. Olur ki öğüt alırsınız diye size öğüt veriyor.
  • 23-09-2014, 17:06:53
    devlet mekanizması diye bir şey var. suriyelilere boşuna kızıyorsunuz. sorumlusu devlet.
  • 23-09-2014, 17:12:30
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş sizler faşist ve ırkçı dışında bir kelime bilmezmisiniz? Halen Osmanlıda yaşıyorsun halen bunlarla gaza geliyorsun.

    Devletin Türkiye Cumhuriyeti Devleti Şuanda buna göre hareket etsen iyi olur.

    O Almanyada dediğin Türkler diyorsun bak bakalım Kaçı Türk Çıkacak..

    Hayatında Almanyaya gitmediğin cok belli.Boş boş yazıyorsun.Çok seviyorsan git kendin al evinde yaşa.

    TÜRKMENLERİ içeri bile almadılar daha söylenecek çok söz varda.....
    Siz, biz diye ayırdınız zaten herkesi bu ülkede.
    Almanya'ya gittim ben oku bakalım önce tüm mesajları ben nerede yaşamışım 10 yıl. Benim iş yerimde çalışan Suriyeli de Türkmen bunu da okumamışsın sen. Zaten okumaktan çok atıp tutmayı seversiniz. Osmanlıya da laf ettirmem, sen git neye göre hareket edersen et.
  • 23-09-2014, 17:20:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz, biz diye ayırdınız zaten herkesi bu ülkede.
    Almanya'ya gittim ben oku bakalım önce tüm mesajları ben nerede yaşamışım 10 yıl. Benim iş yerimde çalışan Suriyeli de Türkmen bunu da okumamışsın sen. Zaten okumaktan çok atıp tutmayı seversiniz. Osmanlıya da laf ettirmem, sen git neye göre hareket edersen et.
    Bende Türkiye Cumhuriyeti Devletine, Ve Türkmenlere laf ettirmem.Alıntılama tartışma çıkmasın..

    Devletin Türkiye Cumhuriyeti Devleti.Halen Osmanlıda kalmışsın ilerliyorsun.Bu Ülkeyi ayıran senin gibi zihniyetler insanları etnik kökenlerine göre ayırdınız.
  • 23-09-2014, 17:23:38
    Bu arada konu iyice siyasete kaymaya başladı.

    @Yeniceri;
    @Erhan;
    @Emrah;
    @PsdBul;
  • 23-09-2014, 17:26:33
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Türkiye Cumhuriyeti Devletine, Ve Türkmenlere laf ettirmem.Alıntılama tartışma çıkmasın..

    Devletin Türkiye Cumhuriyeti Devleti.Halen Osmanlıda kalmışsın ilerliyorsun.Bu Ülkeyi ayıran senin gibi zihniyetler insanları etnik kökenlerine göre ayırdınız.
    Atladığın bir şey var, bu ülkeyi yönetenlerde Osmanlı zihniyetinde kalmış insanlar çok şükür.
    Ayrıca kaç tane etnik kökeni farklı arkadaşın var senin, hiç tahmin etmiyorum senin farklılığı sevebileceğini.
    Sen alıntılama tartışma çıkmasın.
  • 23-09-2014, 17:26:44
    Çatalcadaki yazlıklara, villalara camları kırıp girip kendi evleri gibi yaşayan suriyeliler var. Devlet bunlara yüz verdikçe daha çok şey görücez.