Arkadaş sizler faşist ve ırkçı dışında bir kelime bilmezmisiniz? Halen Osmanlıda yaşıyorsun halen bunlarla gaza geliyorsun.
Devletin Türkiye Cumhuriyeti Devleti Şuanda buna göre hareket etsen iyi olur.
O Almanyada dediğin Türkler diyorsun bak bakalım Kaçı Türk Çıkacak..
Hayatında Almanyaya gitmediğin cok belli.Boş boş yazıyorsun.Çok seviyorsan git kendin al evinde yaşa.
TÜRKMENLERİ içeri bile almadılar daha söylenecek çok söz varda.....
Siz, biz diye ayırdınız zaten herkesi bu ülkede.
Almanya'ya gittim ben oku bakalım önce tüm mesajları ben nerede yaşamışım 10 yıl. Benim iş yerimde çalışan Suriyeli de Türkmen bunu da okumamışsın sen. Zaten okumaktan çok atıp tutmayı seversiniz. Osmanlıya da laf ettirmem, sen git neye göre hareket edersen et.