Siz, biz diye ayırdınız zaten herkesi bu ülkede.
Almanya'ya gittim ben oku bakalım önce tüm mesajları ben nerede yaşamışım 10 yıl. Benim iş yerimde çalışan Suriyeli de Türkmen bunu da okumamışsın sen. Zaten okumaktan çok atıp tutmayı seversiniz. Osmanlıya da laf ettirmem, sen git neye göre hareket edersen et.
Bende Türkiye Cumhuriyeti Devletine, Ve Türkmenlere laf ettirmem.Alıntılama tartışma çıkmasın..
Devletin Türkiye Cumhuriyeti Devleti.Halen Osmanlıda kalmışsın ilerliyorsun.Bu Ülkeyi ayıran senin gibi zihniyetler insanları etnik kökenlerine göre ayırdınız.