Benim annemde suriyelilere acıdı, ben her ne kadar verme desemde beni dinlemedi ve evin 1. katını çok uygun fiyata kiraya verdi aradan 1 hafta sonra annem köye gitti.Suriyeliler yaklaşık 4 ay bizim evde oturdular ve geçen hafta çıktılar.Dün tedaş eve geldi hayırdır dedim 3 aylık elektrik borcunuz var elektriği kesmeye geldik dediler ben şok oldum adamları zorda olsa kesmemeleri için ikna ettim ve 3 aylık elektrik faturasını yaklaşık 500

ödedim,içime kurt düştü hemen aski'ye gittim maalesef ordada 3 aylık borç çıktı yaklaşık 150

ödedim.Allah onları ne bu dünyada nede ahirette mutlu etmesin.