• 18-09-2014, 15:59:15
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    Ptt kargo hakkında bi konuda bilgiye ihtiyacım var bilen veya daha önceden gönderim yapan varsa yardımcı olursa çok sevinirim, şimdiden emeği geçen herkese teşekkürler.

    Şimdi yurtta kaldığım için eve gidip gelmesi zor oluyor. O yüzden birkaç eşyamı ptt kargo ile eve göndermek istiyorum. Bulunduğum yerde sadece Ptt kargo mevcut, o yüzden başka alternatif yok. Fiyat hakkında bilgi sahibi olan varsa yazabilir mi? Adrese teslim yapıyorlar mı birde?
  • 18-09-2014, 16:02:57
    #2
    Fiyat olarak çok uygundur ama hangi gün gideceği belli olmaz.
  • 18-09-2014, 16:09:23
    #3
    hocam ptt kargo en uygun fiyatlı kargodur. fakat hiç birşey mükembel değildir.
    ptt kargo ile adrese gönderi yapsanız bile göndereceğinizi ürünler adrese hiç gitmeye bilir
    (başıma gelen bir olay ptt bank'ın bankamatik kartını istediğimde ilkinde görevli kartı kapının önüne atmış gitmiş, kinci kez istediğimde kart direk şubeye gelmiş kimse almadı diye imha edilmiş, son olarak ise daha bugün başıma gelen bir olay aliexpress'den sipariş verdiğim bir ürünü ptt görevlisi hiç kapıyı bile çalmadan kapının önüre bırakmış gitmiş...)
  • 18-09-2014, 16:42:07
    #4
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat olarak çok uygundur ama hangi gün gideceği belli olmaz.
    1,2,3 gün olsun gitsinde gerisi önemli değil.
    RooTsGhosT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ptt kargo en uygun fiyatlı kargodur. fakat hiç birşey mükembel değildir.
    ptt kargo ile adrese gönderi yapsanız bile göndereceğinizi ürünler adrese hiç gitmeye bilir
    (başıma gelen bir olay ptt bank'ın bankamatik kartını istediğimde ilkinde görevli kartı kapının önüne atmış gitmiş, kinci kez istediğimde kart direk şubeye gelmiş kimse almadı diye imha edilmiş, son olarak ise daha bugün başıma gelen bir olay aliexpress'den sipariş verdiğim bir ürünü ptt görevlisi hiç kapıyı bile çalmadan kapının önüre bırakmış gitmiş...)
    Aynen bu teslimat konusunda yorumları okudum da bilmiyorum ne yapacağımı

    Diyorsun ya kapıya bırakıp gitmiş veya kart gelmemiş aklıma şu geldi


    En iyisi kargoya vereyim gitsin, eve giderse benimdir gitmezse zaten hiç benim olmamıştır
  • 18-09-2014, 16:53:13
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bulunduğunuz yer neresi? orada hiçmi aras yurtiçi mng vs yok? bence imkanınız varsa gidin bUlunduğunuz yer batman olarak görüyorum Şehir merkezine gidip bu firmalara vermeniz cok daha sağlıklı ve hızlı olacaktır.
  • 18-09-2014, 17:00:35
    #6
    o kadar da kötü değil ya bir kere r10 dan bir arkadaşa ptt ile ürün gördermiştim 10 gün gitmedi sonra bahçelievler dağıtım merkezinde olduğunu öğrendim. kargoyu alıp elden vermek için gittiğimde takip kodunu verdim ve ordaki görevli bana dağ gibi kargo yığını gösterdi onun içindedir git ara dedi 2 saat arayıp bulmuştum kargoyu
    • RooTsGhosT
    RooTsGhosT bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-09-2014, 18:53:51
    #7
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bulunduğunuz yer neresi? orada hiçmi aras yurtiçi mng vs yok? bence imkanınız varsa gidin bUlunduğunuz yer batman olarak görüyorum Şehir merkezine gidip bu firmalara vermeniz cok daha sağlıklı ve hızlı olacaktır.
    Bulunduğum yer bir ilçe hocam, ayrıca Batman değil. o yüzden tek çare ptt
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar da kötü değil ya bir kere r10 dan bir arkadaşa ptt ile ürün gördermiştim 10 gün gitmedi sonra bahçelievler dağıtım merkezinde olduğunu öğrendim. kargoyu alıp elden vermek için gittiğimde takip kodunu verdim ve ordaki görevli bana dağ gibi kargo yığını gösterdi onun içindedir git ara dedi 2 saat arayıp bulmuştum kargoyu
  • 18-09-2014, 18:54:36
    #8
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulunduğum yer bir ilçe hocam, ayrıca Batman değil. o yüzden tek çare ptt


    @mujaheed şahit
  • 18-09-2014, 18:57:04
    #9
    bu tip sorunlar her türlü kargoda var. ptt ile bu sene 600 ü aşkın ürün çıkardım 1-2 ufak sorun dışında hiç bir problem yaşamadım. ve hepsinde saat parfüm ayna çerçeve tarzı kırılabilir ürünlerdi.
    ücret olarak daha ucuzunu bulamazsınız. eskisi gibi saga sola bırakma da yok takip sistemleri de sağlıklı çalışıyor. ancak aklınızda olsun eşyalarınızı valiz ile almazlar kesinlikle kutulu olması gerekiyor.