o kadar da kötü değil ya bir kere r10 dan bir arkadaşa ptt ile ürün gördermiştim 10 gün gitmedi sonra bahçelievler dağıtım merkezinde olduğunu öğrendim. kargoyu alıp elden vermek için gittiğimde takip kodunu verdim ve ordaki görevli bana dağ gibi kargo yığını gösterdi onun içindedir git ara dedi 2 saat arayıp bulmuştum kargoyu