Hocam bulunduğunuz yer neresi? orada hiçmi aras yurtiçi mng vs yok? bence imkanınız varsa gidin bUlunduğunuz yer batman olarak görüyorum Şehir merkezine gidip bu firmalara vermeniz cok daha sağlıklı ve hızlı olacaktır.
Bulunduğum yer bir ilçe hocam, ayrıca Batman değil. o yüzden tek çare ptt
o kadar da kötü değil ya bir kere r10 dan bir arkadaşa ptt ile ürün gördermiştim 10 gün gitmedi sonra bahçelievler dağıtım merkezinde olduğunu öğrendim. kargoyu alıp elden vermek için gittiğimde takip kodunu verdim ve ordaki görevli bana dağ gibi kargo yığını gösterdi onun içindedir git ara dedi 2 saat arayıp bulmuştum kargoyu