• 05-09-2014, 03:24:16
    #19
    Teoride de pratikte de imkansızdır. Telgraftan veri çalmaya benzemez. Evet eski telgraf teknolojisi elektronik devreler kullanıyordu ama şuan ki internet teknolojisi radyo sinyallerinden ibaret. Günümüz teknolojisinde "VPN" aracılığıyla encrypted bağlantı yapmış bir kullanıcının kişisel bilgilerine hiç bir "İnternet Sağlayıcısı" ne kadar uğraşsa bile erişemezken, sinyalleri kopyalamak falan bu tarz şeyler mümkün olmayan düşünceler. Ki böyle bir teori, teorik olarak bile mümkün olsaydı şuan bir çok devlet birbirlerine girmiş dünya çaplı siber bir savaşın tam ortasında olacak olurduk.
  • 05-09-2014, 03:25:31
    #20
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elektrik den bahsetmiyorum burada hocam , İnternet veri akışından bahsediyorum. ( yanlış anladıysanız düzelteyim)

    Biz bi resim yüklediğimizde pc'den modeme bi veri(elektrik) git miyor mu ?

    Gitmememe gibi bi şansı olamaz eğer gitmiyorsa benim yüklediğim resim bi başka sunucuda ne arıyor ?
    Demek istediğinizi şimdi anladım. Saat 03:00 olunca algıda düşebiliyor.

    Sorunuzun cevabına tam anlamıyla buradan ulaşabilirsiniz. Herşeyin en detaylısına kadar anlatımı mevcut birazını okudum buraya yazmaktansa direk linkini atmak daha öğretici olur.

    http://www.bilgisayardershanesi.com/...il_calisir.htm
  • 05-09-2014, 03:44:58
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Khloros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teoride de pratikte de imkansızdır. Telgraftan veri çalmaya benzemez. Evet eski telgraf teknolojisi elektronik devreler kullanıyordu ama şuan ki internet teknolojisi radyo sinyallerinden ibaret. Günümüz teknolojisinde "VPN" aracılığıyla encrypted bağlantı yapmış bir kullanıcının kişisel bilgilerine hiç bir "İnternet Sağlayıcısı" ne kadar uğraşsa bile erişemezken, sinyalleri kopyalamak falan bu tarz şeyler mümkün olmayan düşünceler. Ki böyle bir teori, teorik olarak bile mümkün olsaydı şuan bir çok devlet birbirlerine girmiş dünya çaplı siber bir savaşın tam ortasında olacak olurduk.
    kaplolu ağlardada mı radyo sinyalleri gidiyor ? ,
    kaplosuz için mi dedin yoksa ?
  • 05-09-2014, 03:55:14
    #22
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaplolu ağlardada mı radyo sinyalleri gidiyor ? ,
    kaplosuz için mi dedin yoksa ?
    Fiber teknoloji hocam. 7 kıtayı okyanusun altından birbirine bağlayan mükemmel devasalıkta ışık teknolojileri.
  • 05-09-2014, 04:03:26
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Khloros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiber teknoloji hocam. 7 kıtayı okyanusun altından birbirine bağlayan mükemmel devasalıkta ışık teknolojileri.
    hocam ara kaplolar dan bahsediyorsunuz onu biliyorum , zaten veri benden çıktığında direk kaplo üzerinden bu sunucuya aktarılmıyor.

    Benden çıkan veri bi ciaza gidiyor, mevcut ciaz da yollayacağı ciaza göre veriyi değiştiriyor.

    benden çıkan radyo sinyalleri olamaz bildiğimiz tel den gidiyor bakır mı nedir tam bilmiyorum.

    ama şuan bu veriyi ölcecek ciaz firmalarda var snyelik kontrol edip aktarıyor.
    Editt/ ek : fiber teknoloji de tek bilgim bu fiber kaplolar ışık ile iletme vb. ek bilgim yok.
  • 05-09-2014, 08:50:08
    #24
    Hocam, sabah sabah daha ayılamadım ben galiba Resmen anlamak için kendi devrelerimi yaktım.

    Modemden giden sinyal stabil olarak biliyorum. Yani tek bir gidiş tek bir gidiş. Bu da o anki internet hızınıza sömürdüğünüz internete göre değişir.

    -Yani modem algılamaz hocam nereye bastığını.
    Paylaş tuşundan örnek vermişsin onun üzerinden gidiyim hocam bende;
    Yani sen paylaşa bastığında elektriksel yük taşıyan parçacıklar hep aynı tepkimeyi veremez. Sabah bir şey paylaştığında =o%&/&+%^+/^2 olarak gider, akşam bir şey paylaştığında +^+^%&^'++^olarak gider. Yani bir stabil durum söz konusu değil. Modem sen faceboooktan paylaşım yaptığında; devamlı şu şekilde çalışmaz yani; Fuc:=(Facebook;Share;1)

    Modemden çıkan sinyal farklı olduğu için, dolayısıyla internette yaptığın işlemler için devamlı aynı sinyali göndermeyeceği için olmaz diye düşünüyorum.


    -Olayı çok yanlış anladıysam sakince dövün beni
  • 05-09-2014, 19:39:01
    #25
    Veri paketleri dinleyerek ve onlari kırarak modem sifreleri elde edilebiliyor. Ancak bunu ilk kez duydum olabilir mi bilmiyorum. Fakat bu soylediginizi gerceklestirebilecek teknolojiye sahip olan kisi istedigi sitede, pc de cirit atar.
  • 06-09-2014, 05:29:06
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Monolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veri paketleri dinleyerek ve onlari kırarak modem sifreleri elde edilebiliyor. Ancak bunu ilk kez duydum olabilir mi bilmiyorum. Fakat bu soylediginizi gerceklestirebilecek teknolojiye sahip olan kisi istedigi sitede, pc de cirit atar.
    evet hocam o teknoloji sahip olan kişi her şeye erişir bencede.
  • 06-09-2014, 05:53:26
    #27
    Kurumsal PLUS
    Olay öyle akım yollamak kadar basit olsaydı zaten internet-bilgisayar teknolojisi bu kadar gelişemezdi. Sadece encryption üzerindeki çalışmalar milyonlarca insanı doyuruyor. Yani malesef bu dediğiniz yapılabilir birşey değil. Günümüz teknolojisi bunu yapabilmek için çok üst düzeyde, 1980'lerde belki bu dediğinizi yapabilirdiniz.