Hocam, sabah sabah daha ayılamadım ben galiba
Resmen anlamak için kendi devrelerimi yaktım.
Modemden giden sinyal stabil olarak biliyorum. Yani tek bir gidiş tek bir gidiş. Bu da o anki internet hızınıza sömürdüğünüz internete göre değişir.
-Yani modem algılamaz hocam nereye bastığını.
Paylaş tuşundan örnek vermişsin onun üzerinden gidiyim hocam bende;
Yani sen paylaşa bastığında elektriksel yük taşıyan parçacıklar
hep aynı tepkimeyi veremez. Sabah bir şey paylaştığında =o%&/&+%^+/^2 olarak gider, akşam bir şey paylaştığında +^+^%&^'++^olarak gider. Yani bir stabil durum söz konusu değil. Modem sen faceboooktan paylaşım yaptığında; devamlı şu şekilde çalışmaz yani; Fuc:=(Facebook;Share;1)
Modemden çıkan sinyal farklı olduğu için, dolayısıyla internette yaptığın işlemler için devamlı aynı sinyali göndermeyeceği için olmaz diye düşünüyorum.
-Olayı çok yanlış anladıysam sakince dövün beni