Teoride de pratikte de imkansızdır. Telgraftan veri çalmaya benzemez. Evet eski telgraf teknolojisi elektronik devreler kullanıyordu ama şuan ki internet teknolojisi radyo sinyallerinden ibaret. Günümüz teknolojisinde "VPN" aracılığıyla encrypted bağlantı yapmış bir kullanıcının kişisel bilgilerine hiç bir "İnternet Sağlayıcısı" ne kadar uğraşsa bile erişemezken, sinyalleri kopyalamak falan bu tarz şeyler mümkün olmayan düşünceler. Ki böyle bir teori, teorik olarak bile mümkün olsaydı şuan bir çok devlet birbirlerine girmiş dünya çaplı siber bir savaşın tam ortasında olacak olurduk.