• 25-05-2015, 21:41:07
    #10
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hort

    sitede 100.000 TL yatırıp 32 gün sonra 100.870 TL aldıgını belirtiyor. 100 000 TL ye ayda 870 TL cok karlı bir yatırım. Bir ev alıpta kiraya vermektense 100 000 TL yatırır ayda 870 TL gelirim olur ve 100 000 TL hala elimde kalmıs olur ? bu düşüncem dogrumu acaba vade ye yatırım yapmış insanlar yorum yapabilirmi
    etliye sütlüye karışmıyorsan ve risk sana göre değilse iyi para.
  • 25-05-2015, 21:41:42
    #11
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 100 bin bu banka icin cok fazla. Banka kârını nereden sagliyor onuda bilmiyorum. Bankada hic bir masraf yok. Kredi basvurusunda bulundum 1 dk icerinde ret cevabi geldi. Aradaim m. Temsilcisini araban para etmiyor kredi veremeyiz dediler resmen.
    Hocam Enpara ayrı bir şirket değil. Finansbank A.Ş adı altında çalışıyorlar. Finansbank için 100 bin fazla değildir sanırım.
  • 25-05-2015, 21:47:43
    #12
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Enpara ayrı bir şirket değil. Finansbank A.Ş adı altında çalışıyorlar. Finansbank için 100 bin fazla değildir sanırım.
    Biliyorum hocam. Yine de enpara icin bir para harcanmistir. Enpara icin parayi nasil denklestiriyorlar bunu kimse bilmiyor. Sahsen benim 100.000 tl olsa enparaya koymazdım. 800 tl guzel para ayda ama benim icimde yine kusku var. Suanda birikim hesabi kullaniyorum. Harcayacagim parayi basip biriktiriyorum. Yoksa benim icin fazla artisi yok
  • 25-05-2015, 21:50:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 100 bin bu banka icin cok fazla. Banka kârını nereden sagliyor onuda bilmiyorum. Bankada hic bir masraf yok. Kredi basvurusunda bulundum 1 dk icerinde ret cevabi geldi. Aradaim m. Temsilcisini araban para etmiyor kredi veremeyiz dediler resmen.
    Alıntı
    Elbette. Devlet tarafından her bankada kişi başına 100.000 TL’ye kadar olan mevduatlara verilen tüm güvence ve teminatlar, Finansbank’ta ve dolayısıyla onun bir parçası olan Enpara.com’da açacağınız hesaplar için de toplam 100.000 TL‘ye kadar geçerlidir. Paranızı herhangi bir muteber bankaya yatırdığınızda nasıl akşam rahat uyuyorsanız, Finansbank’ın bir parçası olan Enpara.com’a yatırdığınızda da aynı şekilde uyuyabilirsiniz.
    Sıkıntı yok
  • 25-05-2015, 21:51:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyorum hocam. Yine de enpara icin bir para harcanmistir. Enpara icin parayi nasil denklestiriyorlar bunu kimse bilmiyor. Sahsen benim 100.000 tl olsa enparaya koymazdım. 800 tl guzel para ayda ama benim icimde yine kusku var. Suanda birikim hesabi kullaniyorum. Harcayacagim parayi basip biriktiriyorum. Yoksa benim icin fazla artisi yok
    Nasil mi denklestiriyorlar? Enparanin reklamini yapip millet parasini orda tutuyor. Ornek ben. Orda param var. Vadesizde de tutsan parayi zaten onlar senin parani kullaniyorlar.

    Sana 11% faiz verir ama kredi ihtiyaci olana %20 faizle kredi verir. Bu aradaki paydan kazaniyor iste. (oranlar misaldir)

    ret konusunda ise: Daha once kredi icin basvurduk aninda olumlu cevap geldi.
    Aradan birkac ay gecti, tekrar baska bir yatirim icin kredi icin basvurduk ret cevabi geldi. Aradilar ve su anda kazanc ve masraflar hemen hemen esit, onu nasil odemeyi dusunuyorsunuz dedi resmen (Kazanc olarak ise sadece SKK'li olarak maas bilgisinden cikiyor, digere bankalardan veya elden gelen parayi hesaplamiyor).... Yani adamlar hangi bankada kac kredin var, son zamanlarda ne kadar kredi basvurusunda bulundun vs vs hersey gorebiliyorlar.
  • 25-05-2015, 21:56:58
    #15
    5500Tl 'ye günlük 1,47-0,22= 1,25Tl net faiz veriyor.
  • 25-05-2015, 22:22:21
    #16
    hocam dediginize göre sadece 100 000 TL dursa para 10 senede bir 100 000 TL daha cıkıyor %11 faiz ile. Ki faiz binen parayı çekmezsek her ay gelen miktar parasıda artıcak bu 10 sene belkide 8 9 sene ye düşecek. 200 000 e ulaşınca 1.700 TL gelmeye başlıcak Böyle bi 20 sene çekmesen 400 000 TL ye ulaşır tahmin ediyorum 20 sene sonra aylık 3.500 TL havadan gelirim olur çalışmam yatarım
  • 25-05-2015, 22:26:48
    #17
    Vadeli döviz yatırımlarımı Enpara ile yapıyorum, gayet güzel vade oranları sunuyorlar, buna alternatif olarak TL bazında ki yatırımlar için Nuvo'yu önerebilirim. ( %10,55 )
  • 25-05-2015, 23:14:49
    #18
    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vadeli döviz yatırımlarımı Enpara ile yapıyorum, gayet güzel vade oranları sunuyorlar, buna alternatif olarak TL bazında ki yatırımlar için Nuvo'yu önerebilirim. ( %10,55 )
    alış satış fiyatları çok iyi ama dövizi ne bankadan nede atmden çekemiyosun
    bu konuda tebi öneririm hem atmden dolar yatırabiliyorum hemde çekebiliyorum.