Bekir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Enpara vadeli hesap HK.
17
●1.554
- 25-05-2015, 21:41:42Hocam Enpara ayrı bir şirket değil. Finansbank A.Ş adı altında çalışıyorlar. Finansbank için 100 bin fazla değildir sanırım.ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2015, 21:47:43Biliyorum hocam. Yine de enpara icin bir para harcanmistir. Enpara icin parayi nasil denklestiriyorlar bunu kimse bilmiyor. Sahsen benim 100.000 tl olsa enparaya koymazdım. 800 tl guzel para ayda ama benim icimde yine kusku var. Suanda birikim hesabi kullaniyorum. Harcayacagim parayi basip biriktiriyorum. Yoksa benim icin fazla artisi yokPsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2015, 21:50:21Üyeliği durduruldu
- 25-05-2015, 21:51:30Üyeliği durdurulduNasil mi denklestiriyorlar? Enparanin reklamini yapip millet parasini orda tutuyor. Ornek ben. Orda param var. Vadesizde de tutsan parayi zaten onlar senin parani kullaniyorlar.ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana 11% faiz verir ama kredi ihtiyaci olana %20 faizle kredi verir. Bu aradaki paydan kazaniyor iste. (oranlar misaldir)
ret konusunda ise: Daha once kredi icin basvurduk aninda olumlu cevap geldi.
Aradan birkac ay gecti, tekrar baska bir yatirim icin kredi icin basvurduk ret cevabi geldi. Aradilar ve su anda kazanc ve masraflar hemen hemen esit, onu nasil odemeyi dusunuyorsunuz dedi resmen
(Kazanc olarak ise sadece SKK'li olarak maas bilgisinden cikiyor, digere bankalardan veya elden gelen parayi hesaplamiyor).... Yani adamlar hangi bankada kac kredin var, son zamanlarda ne kadar kredi basvurusunda bulundun vs vs hersey gorebiliyorlar.
- 25-05-2015, 22:22:21hocam dediginize göre sadece 100 000 TL dursa para 10 senede bir 100 000 TL daha cıkıyor %11 faiz ile. Ki faiz binen parayı çekmezsek her ay gelen miktar parasıda artıcak bu 10 sene belkide 8 9 sene ye düşecek. 200 000 e ulaşınca 1.700 TL gelmeye başlıcak Böyle bi 20 sene çekmesen 400 000 TL ye ulaşır tahmin ediyorum 20 sene sonra aylık 3.500 TL havadan gelirim olur çalışmam yatarım
- 25-05-2015, 23:14:49alış satış fiyatları çok iyi ama dövizi ne bankadan nede atmden çekemiyosunBique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konuda tebi öneririm hem atmden dolar yatırabiliyorum hemde çekebiliyorum.