Hocam Enpara ayrı bir şirket değil. Finansbank A.Ş adı altında çalışıyorlar. Finansbank için 100 bin fazla değildir sanırım.
Biliyorum hocam. Yine de enpara icin bir para harcanmistir. Enpara icin parayi nasil denklestiriyorlar bunu kimse bilmiyor. Sahsen benim 100.000 tl olsa enparaya koymazdım. 800 tl guzel para ayda ama benim icimde yine kusku var. Suanda birikim hesabi kullaniyorum. Harcayacagim parayi basip biriktiriyorum. Yoksa benim icin fazla artisi yok