• 21-08-2014, 13:09:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kolay gelsin,

    https://www.r10.net/kontrolpaneli/ kontrol paneline girerseniz burada son yazdığım mesajlarda raporlar gözüküyor. Psdbul cevap vermiş gözüküyor ama bu önemli bir şey mi ? Yoksa sadece moderatörler arasında "ben hallettim" demek için mi yorum atılıyor ?

    daha önce sorulduysa kusura bakmayın.
  • 21-08-2014, 13:11:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben bulamadım raporlar kısmını?
  • 21-08-2014, 14:21:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay gelsin,

    https://www.r10.net/kontrolpaneli/ kontrol paneline girerseniz burada son yazdığım mesajlarda raporlar gözüküyor. Psdbul cevap vermiş gözüküyor ama bu önemli bir şey mi ? Yoksa sadece moderatörler arasında "ben hallettim" demek için mi yorum atılıyor ?

    daha önce sorulduysa kusura bakmayın.
    Aynen dediğiniz gibi sizin raporunuz ile Psdbul ilgilenmiş demek.
  • 21-08-2014, 14:24:48
    #4
    Tespitiniz doğrudur. Yönetici baktığı rapora ben ilgilendim tarzı cevap yazıyor o sebepten dolayı panelinizde gözüküyor. Sorun yok yani.
  • 21-08-2014, 14:28:24
    #5
    ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay gelsin,

    https://www.r10.net/kontrolpaneli/ kontrol paneline girerseniz burada son yazdığım mesajlarda raporlar gözüküyor. Psdbul cevap vermiş gözüküyor ama bu önemli bir şey mi ? Yoksa sadece moderatörler arasında "ben hallettim" demek için mi yorum atılıyor ?

    daha önce sorulduysa kusura bakmayın.
    Birden fazla cevap yoksa genelde anormal bir durum yok demektir