Kolay gelsin,
https://www.r10.net/kontrolpaneli/ kontrol paneline girerseniz burada son yazdığım mesajlarda raporlar gözüküyor. Psdbul cevap vermiş gözüküyor ama bu önemli bir şey mi ? Yoksa sadece moderatörler arasında "ben hallettim" demek için mi yorum atılıyor ?
daha önce sorulduysa kusura bakmayın.
Raporlara verilen cevaplar
4
●285
- 21-08-2014, 14:21:43Üyeliği durdurulduAynen dediğiniz gibi sizin raporunuz ile Psdbul ilgilenmiş demek.ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2014, 14:28:24Birden fazla cevap yoksa genelde anormal bir durum yok demektirata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle