Kolay gelsin,
https://www.r10.net/kontrolpaneli/ kontrol paneline girerseniz burada son yazdığım mesajlarda raporlar gözüküyor. Psdbul cevap vermiş gözüküyor ama bu önemli bir şey mi ? Yoksa sadece moderatörler arasında "ben hallettim" demek için mi yorum atılıyor ?
daha önce sorulduysa kusura bakmayın.
Birden fazla cevap yoksa genelde anormal bir durum yok demektir