Kolay gelsin,

https://www.r10.net/kontrolpaneli/ kontrol paneline girerseniz burada son yazdığım mesajlarda raporlar gözüküyor. Psdbul cevap vermiş gözüküyor ama bu önemli bir şey mi ? Yoksa sadece moderatörler arasında "ben hallettim" demek için mi yorum atılıyor ?

daha önce sorulduysa kusura bakmayın.