• 19-08-2014, 16:30:50
    #1
    Selam arkadaşlar,

    doktorsitesi.com gibi ya da uzman.tv gibi onlarca internet sitesi var. Bu siteler doktorlara cevap verip, üye olmaları karşılığında ne sağlıyor? Belirli bir ücret vs mi ödüyorlar? Detaylarını bilen var mı?
  • 19-08-2014, 16:38:56
    #2
    Açıkçası bu tür sitelerin doktorlarını tam olarak bilmiyorum ama siteme yazı yazan doktorlar oldu. Genellikle hasta kazanmaya yönelik çalışıyorlardır diye tahmin ediyorum. Sonuça isimleri duyuruluyor varsa sitelerine çekmeye çalışıyorlardır. Tahminim
  • 19-08-2014, 16:41:05
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası bu tür sitelerin doktorlarını tam olarak bilmiyorum ama siteme yazı yazan doktorlar oldu. Genellikle hasta kazanmaya yönelik çalışıyorlardır diye tahmin ediyorum. Sonuça isimleri duyuruluyor varsa sitelerine çekmeye çalışıyorlardır. Tahminim
    Mutlaka ama sadece bununla yetineceklerini de çok düşünemiyorum.

    Bir sitede 18.000 doktor kayıt yaptırmış ve sürekli cevap yazıyorlar. Bir süredir inceliyorum hala ne talep edildiğini çözemedim.

    Şöyle ki farklı şehirlerden 100 lerce kişiye de cevap yazıyorlar ve o insanlar kalkıp o doktora gidebilecek mesafelerde değil mesela.

    Teşekkürler.
  • 19-08-2014, 16:45:43
    #4
    Tamam da doktorlar oturup yazmıyor zaten. Çoğunluğu birilerini çalıştırıyor. İyi kazandıkları için problem teşkil etmez. Doktor olsam böyle sitelere hemen atlarım yani
    • CND
    CND bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2014, 16:45:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu tür siteler doktorlara hiç bir şey ödemez hatta nerdeyse doktorların bunlara para ödemesi lazım. Doktorlar müşterilerle doğrudan iletişim kurup hastaları muayenehanelerine davet edebiliyorlar ve kazançları bu oluyor.
  • 19-08-2014, 18:10:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bazı siteler ilk başta cazip şekilde para ödüyor sonra doktorlar kazanmaya başlayınca site ödemeyi kesiyor.
  • 19-08-2014, 20:25:32
    #7
    HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür siteler doktorlara hiç bir şey ödemez hatta nerdeyse doktorların bunlara para ödemesi lazım. Doktorlar müşterilerle doğrudan iletişim kurup hastaları muayenehanelerine davet edebiliyorlar ve kazançları bu oluyor.
    Olaya birde diğer açıdan bakın Doktorlar olmasa site sahibi de kazanamaz.Doktorlar bu siteler sayesinde müşteri çekiyor.Zaten yazdıkları cevaplar da belli.
  • 19-08-2014, 21:19:25
    #8
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Kendilerinin tanınmasına yardımcı oluyor o sitelerde cevap vermeleri.