Konu
Doktorlara soru-cevap siteleri hakkında
19-08-2014, 16:45:43
#4
Misafir
Tamam da doktorlar oturup yazmıyor zaten. Çoğunluğu birilerini çalıştırıyor. İyi kazandıkları için problem teşkil etmez. Doktor olsam böyle sitelere hemen atlarım yani