Bu tür siteler doktorlara hiç bir şey ödemez hatta nerdeyse doktorların bunlara para ödemesi lazım. Doktorlar müşterilerle doğrudan iletişim kurup hastaları muayenehanelerine davet edebiliyorlar ve kazançları bu oluyor.
Olaya birde diğer açıdan bakın

Doktorlar olmasa site sahibi de kazanamaz.Doktorlar bu siteler sayesinde müşteri çekiyor.Zaten yazdıkları cevaplar da belli.