• 19-08-2014, 12:46:35
    #10
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende acuvue oasys var fakat sağ gözümde hafiften batma yapıyor sol gözümde ise bu batma yok. Acaba lensi ters falan mı takıyorum. Ters mi düz mü oldugunu nasıl anlayacağız peki?
    gözüne dışarıdan bakıldığında o yazı düz görünecek.
  • 13-10-2014, 12:12:51
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar arkadaşlar,konuyu hortlatıyorum ama bugün ilk defa lens taktım. Takarken biraz zorlandım.

    Şimdi özellikle monitöre bakarken biraz bulanıklık gibi değil de garip hissediyorum acaba bu yeni taktığımdan dolayı mı? Ve de sol gözümde biraz batma hissediyorum bu normal midir ?
  • 13-10-2014, 12:14:21
    #12
    RapX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar,konuyu hortlatıyorum ama bugün ilk defa lens taktım. Takarken biraz zorlandım.

    Şimdi özellikle monitöre bakarken biraz bulanıklık gibi değil de garip hissediyorum acaba bu yeni taktığımdan dolayı mı? Ve de sol gözümde biraz batma hissediyorum bu normal midir ?
    Normal hocam ben 30 dk da bile takamamistim ilk alisirsin
  • 13-10-2014, 12:40:28
    #13
    volkankey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal hocam ben 30 dk da bile takamamistim ilk alisirsin
    Benimki de 15-20 dakika sürdü
  • 13-10-2014, 12:46:22
    #14
    1.5 senedir lens takıyorum orda 123 mü yazıyormuş hiç incelemedim
  • 13-10-2014, 13:00:56
    #15
    Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 senedir lens takıyorum orda 123 mü yazıyormuş hiç incelemedim

    1 ayı doldurdum bende hiç rakamlara dikkat etmedim orda [emoji1] parmağa al kenarlar eğimli duruyorsa ters normal ovallikse düz [emoji1]
  • 13-10-2014, 13:18:13
    #16
    1-) ben 3 senedir kullanıyorum sıkıntı olmadı.
    2-) bausch lomb purevision 2yi öneririm
    3-) haftalık vs alsanız bile günlük çıkarın doktorum mutlaka günlük çıkarmamı söyledi ve öyle yapıyorum
    4-)ben kullandım hiç sıkıntı yaşamadım
    5-) ben tanıdık gözlükçüm vasıtasıyla temin ediyorum bilgim yok
    6-) lens takmadan mutlaka elinizi sabunla bol suyla yıkayın ve havluyla kurulamayın bazen tüyleri yapışabilir farkına varamıyorsunuz 2. Önerimse günlük takıp çıkarmanızdır