netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kontak Lens Kullanımı Hakkında
15
●4.710
- 13-10-2014, 12:12:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhabalar arkadaşlar,konuyu hortlatıyorum ama bugün ilk defa lens taktım. Takarken biraz zorlandım.
Şimdi özellikle monitöre bakarken biraz bulanıklık gibi değil de garip hissediyorum acaba bu yeni taktığımdan dolayı mı? Ve de sol gözümde biraz batma hissediyorum bu normal midir ? - 13-10-2014, 12:14:21Normal hocam ben 30 dk da bile takamamistim ilk alisirsinRapX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2014, 12:40:28Benimki de 15-20 dakika sürdüvolkankey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2014, 13:00:56Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ayı doldurdum bende hiç rakamlara dikkat etmedim orda [emoji1] parmağa al kenarlar eğimli duruyorsa ters normal ovallikse düz [emoji1] - 13-10-2014, 13:18:131-) ben 3 senedir kullanıyorum sıkıntı olmadı.
2-) bausch lomb purevision 2yi öneririm
3-) haftalık vs alsanız bile günlük çıkarın doktorum mutlaka günlük çıkarmamı söyledi ve öyle yapıyorum
4-)ben kullandım hiç sıkıntı yaşamadım
5-) ben tanıdık gözlükçüm vasıtasıyla temin ediyorum bilgim yok
6-) lens takmadan mutlaka elinizi sabunla bol suyla yıkayın ve havluyla kurulamayın bazen tüyleri yapışabilir farkına varamıyorsunuz 2. Önerimse günlük takıp çıkarmanızdır
hiç incelemedim