RapX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar arkadaşlar,konuyu hortlatıyorum ama bugün ilk defa lens taktım. Takarken biraz zorlandım.

Şimdi özellikle monitöre bakarken biraz bulanıklık gibi değil de garip hissediyorum acaba bu yeni taktığımdan dolayı mı? Ve de sol gözümde biraz batma hissediyorum bu normal midir ?
Normal hocam ben 30 dk da bile takamamistim ilk alisirsin