1-) ben 3 senedir kullanıyorum sıkıntı olmadı.
2-) bausch lomb purevision 2yi öneririm
3-) haftalık vs alsanız bile günlük çıkarın doktorum mutlaka günlük çıkarmamı söyledi ve öyle yapıyorum
4-)ben kullandım hiç sıkıntı yaşamadım
5-) ben tanıdık gözlükçüm vasıtasıyla temin ediyorum bilgim yok
6-) lens takmadan mutlaka elinizi sabunla bol suyla yıkayın ve havluyla kurulamayın bazen tüyleri yapışabilir farkına varamıyorsunuz 2. Önerimse günlük takıp çıkarmanızdır