• 09-07-2014, 18:09:27
    #10
    Bir şekilde kılıfına uydururlar o 125 Tl yi ıvır zıvır şeklinde yansıtırlar olan zamanınıza olur ödeyip geçeceksiniz, bir daha dikkat edeceksiniz hocam
  • 09-07-2014, 18:12:32
    #11
    Davay davay 🌹
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım ben borcumu ödemeyeceğim demiyorum ödeyeceğim elbette ama beni soymalarına da izin vermeyeceğim. Gecikme bedelini zaten kabul ediyorum. Henüz icraya bile gitmemiş bana dosya masrafı adı altında 125tl fazladan para ödetecekler. Hakkı buysa bunuda ödeme razıyım ama bana bu işin hakkı bu değilmiş gibi geliyor. Rakamın önemi yok istedikleri para yasal mı değil mi, az mı çok mu? Ben bunu öğrenmek istiyorum.
    Eğer dosya avukata gitmişse 125 TL ödemeyi yap kurtul aksi taktirde icra dosyası açılırsa yine bu dosya masrafı ücretini ödeyeceksin.

    Ha ödemem dersen avukat bu ücretin üstüne bindirme ihtimalide yüksek, avukatlık ücretli, dosya masrafı şu bu bir çok şey çıkıyor.
  • 09-07-2014, 18:31:32
    #12
    bunada şükür de fakirleri doyur 3-5 bin olarak karşınada gelebilirdi unutmaki burası TÜRKİYE her an başınıza birşey gelebilir
  • 09-07-2014, 19:27:03
    #13
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım ben borcumu ödemeyeceğim demiyorum ödeyeceğim elbette ama beni soymalarına da izin vermeyeceğim. Gecikme bedelini zaten kabul ediyorum. Henüz icraya bile gitmemiş bana dosya masrafı adı altında 125tl fazladan para ödetecekler. Hakkı buysa bunuda ödeme razıyım ama bana bu işin hakkı bu değilmiş gibi geliyor. Rakamın önemi yok istedikleri para yasal mı değil mi, az mı çok mu? Ben bunu öğrenmek istiyorum.
    böyle düşünceler kafanda niçin var? istedikleri para, senin borcun olan para o da demektir borç + avukat ücreti + evrak masrafları + faiz. sen borcunu kapat en kısa zamanda. borç artıyor yoksa.
  • 09-07-2014, 22:44:41
    #14
    Sanıyorum en iyisi ödemeyi yapıp dekont ve ödediğime dair belge, makbuz alarak tüketici hakem heyetine başvurmak olacak.
  • 09-07-2014, 22:50:46
    #15
    Neden illa uzatmak istiyorsunuz ki ?

    Zamanında ödenmemiş dosya bankadan çıktıysa diğer masraflar otomatik olarak eklenir.
    Bildiğim kadarı ile 3 veya 6 ayda ödenmemiş ise doğal olarak dosya avukata gider. Artık bu saatten sonra bankanın yapacağı bir şey yok otomasyon sistem.
  • 10-07-2014, 02:21:31
    #16
    Bankalarin her zaman anlasmali olduğu avukatlar vardir belirli bi sure ödenmeyen borç otomatik avukata gider. Ben icra islerinde calistim 1 yila yakin. Sen geciktirmeden o borcu öde yoksa takip acilinca vekalet ucretiydi takip açma bedeli tebligat parasi derken bayagi bindirirler hocam. Benden söylemesi.
  • 10-07-2014, 03:41:38
    #17
    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden illa uzatmak istiyorsunuz ki ?

    Zamanında ödenmemiş dosya bankadan çıktıysa diğer masraflar otomatik olarak eklenir.
    Bildiğim kadarı ile 3 veya 6 ayda ödenmemiş ise doğal olarak dosya avukata gider. Artık bu saatten sonra bankanın yapacağı bir şey yok otomasyon sistem.

    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankalarin her zaman anlasmali olduğu avukatlar vardir belirli bi sure ödenmeyen borç otomatik avukata gider. Ben icra islerinde calistim 1 yila yakin. Sen geciktirmeden o borcu öde yoksa takip acilinca vekalet ucretiydi takip açma bedeli tebligat parasi derken bayagi bindirirler hocam. Benden söylemesi.
    Bir avukatın paylaştığı yazıda, hukuk bürolarının icraya gönderilmeden arayıp fazla para tahsil ettiklerini okudum. Uzatmak istememin sebebi budur. Aynı yazıda avukat, icraya gönderilen dosyalar için hukuk bürosunun istediği rakamın çok daha altında masraflara sahip olduğu da yazıyor. Tecrübeli arkadaşlardan bilgi almak istememin nedeni de budur.
  • 10-07-2014, 03:47:46
    #18
    İcraya gitmesine gerek yok ki. Avukat bir dosya oluşturduysa avukatlık ücreti girdi işin içine demektir. Eskiden avukata intikal eden dosyalar 2 katına çıkıyordu, kanunlar düzenlendi, şimdi böyle ufak rakamlar oynuyor. Avukata gidene kadar dediğinizde haklısınız ama avukata gittikten sonra avukatlık ücreti ödenecek, olay aslında bu kadar basit. Bence mümkünse en kısa sürede borcu ödeyin. Ama önce o hukuk bürosuyla görüşüp, taviz veremeyen bir dil ile borcu kendi planınız çerçevesinde kısa zamanda ödeyeceğinizi söyleyin. Bu onların da işine gelir.