Arkadaşım ben borcumu ödemeyeceğim demiyorum ödeyeceğim elbette ama beni soymalarına da izin vermeyeceğim. Gecikme bedelini zaten kabul ediyorum. Henüz icraya bile gitmemiş bana dosya masrafı adı altında 125tl fazladan para ödetecekler. Hakkı buysa bunuda ödeme razıyım ama bana bu işin hakkı bu değilmiş gibi geliyor. Rakamın önemi yok istedikleri para yasal mı değil mi, az mı çok mu? Ben bunu öğrenmek istiyorum.
Eğer dosya avukata gitmişse 125 TL ödemeyi yap kurtul aksi taktirde icra dosyası açılırsa yine bu dosya masrafı ücretini ödeyeceksin.
Ha ödemem dersen avukat bu ücretin üstüne bindirme ihtimalide yüksek, avukatlık ücretli, dosya masrafı şu bu bir çok şey çıkıyor.