Arkadaşım ben borcumu ödemeyeceğim demiyorum ödeyeceğim elbette ama beni soymalarına da izin vermeyeceğim. Gecikme bedelini zaten kabul ediyorum. Henüz icraya bile gitmemiş bana dosya masrafı adı altında 125tl fazladan para ödetecekler. Hakkı buysa bunuda ödeme razıyım ama bana bu işin hakkı bu değilmiş gibi geliyor. Rakamın önemi yok istedikleri para yasal mı değil mi, az mı çok mu? Ben bunu öğrenmek istiyorum.
böyle düşünceler kafanda niçin var? istedikleri para, senin borcun olan para o da demektir borç + avukat ücreti + evrak masrafları + faiz. sen borcunu kapat en kısa zamanda. borç artıyor yoksa.