İcraya gitmesine gerek yok ki. Avukat bir dosya oluşturduysa avukatlık ücreti girdi işin içine demektir. Eskiden avukata intikal eden dosyalar 2 katına çıkıyordu, kanunlar düzenlendi, şimdi böyle ufak rakamlar oynuyor. Avukata gidene kadar dediğinizde haklısınız ama avukata gittikten sonra avukatlık ücreti ödenecek, olay aslında bu kadar basit. Bence mümkünse en kısa sürede borcu ödeyin. Ama önce o hukuk bürosuyla görüşüp, taviz veremeyen bir dil ile borcu kendi planınız çerçevesinde kısa zamanda ödeyeceğinizi söyleyin. Bu onların da işine gelir.