Hayırlı geceler r10 ailesi,
Konu başlığı biraz farklı gelebilir size. Aklıma ilk gelen başlık o şekildeydi benim. Ben Freelance olarak Web Arayüz Tasarımı hizmeti vermeye başlayacağım yakında. Daha önce hiç banka hesabına sahip olmadım. Bu işleri yürütmek zormudur? Hangi bankadan bir banka hesabı açmamı önerirsiniz? Bıraktığım için öğrenci olarak açamıyorum malesef. İnternet bankacılığını kullanacağım banka hesabı şartlarını vesaire bana kısa olarak yazabilirmi bilgisi olanlar? Banka 6 ayda veya 4 ayda bir belirli ücret alıyormuş sanırım bu ne için, neyin nesidir?
Şimdiden teşekkürler herkese. Hayırlı ramazanlar.
Freelance Çalışma için ilk adımlar..
12
●879
- 01-07-2014, 18:35:05Ben garanti kullanıyorum 6 ayda bir 50 TL alıyor birkere aldı sikayetvar.com a yazdım geri verdi. Vadesiz hesap açtırın hocam, oda 6 Ayda bir 50 TL Hesap İşletim Ücreti Kesiyor.Hatergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2014, 14:31:24Teşekkürler aydınlattığınız içinh hocamtruser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2014, 11:25:44neye veriyor hocam öyle bişey yok millet dava acıyor almak için gene alamıyor şikayetvar'a konu açtınız diyemi vericeklertruser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
garanti işbank akbank uzak durun 5 yıldır garanti kullanıyorum paso kesiyolar bugun gene gördüm kesildiğini kapattıryorum hesabı enparaya geciyorum.
Hesap işletim ücreti almayan benim bildiğim 2 banka
kuveyt türk, finans bank enpara - 05-07-2014, 02:12:50Konu hakkında biraz daha bilgi verirmisiniz hocam? Enpara dediğine göre herkesin bir bildiği var oradan açtırayim, Aylık veya 6 Ayda bir kesintileri ne kadar oluyor, internet şubesinden nasıl hesap açabilirim?CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle