• 01-07-2014, 01:41:46
    #1
    Hayırlı geceler r10 ailesi,

    Konu başlığı biraz farklı gelebilir size. Aklıma ilk gelen başlık o şekildeydi benim. Ben Freelance olarak Web Arayüz Tasarımı hizmeti vermeye başlayacağım yakında. Daha önce hiç banka hesabına sahip olmadım. Bu işleri yürütmek zormudur? Hangi bankadan bir banka hesabı açmamı önerirsiniz? Bıraktığım için öğrenci olarak açamıyorum malesef. İnternet bankacılığını kullanacağım banka hesabı şartlarını vesaire bana kısa olarak yazabilirmi bilgisi olanlar? Banka 6 ayda veya 4 ayda bir belirli ücret alıyormuş sanırım bu ne için, neyin nesidir?

    Şimdiden teşekkürler herkese. Hayırlı ramazanlar.
  • 01-07-2014, 18:35:05
    #2
    Hatergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı geceler r10 ailesi,

    Konu başlığı biraz farklı gelebilir size. Aklıma ilk gelen başlık o şekildeydi benim. Ben Freelance olarak Web Arayüz Tasarımı hizmeti vermeye başlayacağım yakında. Daha önce hiç banka hesabına sahip olmadım. Bu işleri yürütmek zormudur? Hangi bankadan bir banka hesabı açmamı önerirsiniz? Bıraktığım için öğrenci olarak açamıyorum malesef. İnternet bankacılığını kullanacağım banka hesabı şartlarını vesaire bana kısa olarak yazabilirmi bilgisi olanlar? Banka 6 ayda veya 4 ayda bir belirli ücret alıyormuş sanırım bu ne için, neyin nesidir?

    Şimdiden teşekkürler herkese. Hayırlı ramazanlar.
    Ben garanti kullanıyorum 6 ayda bir 50 TL alıyor birkere aldı sikayetvar.com a yazdım geri verdi. Vadesiz hesap açtırın hocam, oda 6 Ayda bir 50 TL Hesap İşletim Ücreti Kesiyor.
  • 03-07-2014, 14:31:24
    #3
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben garanti kullanıyorum 6 ayda bir 50 TL alıyor birkere aldı sikayetvar.com a yazdım geri verdi. Vadesiz hesap açtırın hocam, oda 6 Ayda bir 50 TL Hesap İşletim Ücreti Kesiyor.
    Teşekkürler aydınlattığınız içinh hocam
  • 03-07-2014, 14:36:40
    #4
    enpara internet sitesine gidip formu doldurucaksın hesabın açılcak
    ne kesinti nede bir sorun

    r10da varmı enpara kullanmayan?
  • 03-07-2014, 14:39:39
    #5
    EnPara öneririm kesinti filan da olmuyor.
  • 04-07-2014, 11:25:44
    #6
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben garanti kullanıyorum 6 ayda bir 50 TL alıyor birkere aldı sikayetvar.com a yazdım geri verdi. Vadesiz hesap açtırın hocam, oda 6 Ayda bir 50 TL Hesap İşletim Ücreti Kesiyor.
    neye veriyor hocam öyle bişey yok millet dava acıyor almak için gene alamıyor şikayetvar'a konu açtınız diyemi vericekler


    Hatergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı geceler r10 ailesi,

    Konu başlığı biraz farklı gelebilir size. Aklıma ilk gelen başlık o şekildeydi benim. Ben Freelance olarak Web Arayüz Tasarımı hizmeti vermeye başlayacağım yakında. Daha önce hiç banka hesabına sahip olmadım. Bu işleri yürütmek zormudur? Hangi bankadan bir banka hesabı açmamı önerirsiniz? Bıraktığım için öğrenci olarak açamıyorum malesef. İnternet bankacılığını kullanacağım banka hesabı şartlarını vesaire bana kısa olarak yazabilirmi bilgisi olanlar? Banka 6 ayda veya 4 ayda bir belirli ücret alıyormuş sanırım bu ne için, neyin nesidir?

    Şimdiden teşekkürler herkese. Hayırlı ramazanlar.

    garanti işbank akbank uzak durun 5 yıldır garanti kullanıyorum paso kesiyolar bugun gene gördüm kesildiğini kapattıryorum hesabı enparaya geciyorum.

    Hesap işletim ücreti almayan benim bildiğim 2 banka

    kuveyt türk, finans bank enpara
  • 04-07-2014, 12:22:31
    #7
    s103r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neye veriyor hocam öyle bişey yok millet dava acıyor almak için gene alamıyor şikayetvar'a konu açtınız diyemi vericekler
    VALLA Verdiler Hocam
  • 04-07-2014, 12:36:16
    #8
    Enpara en temizi hiç bir kesinti ücret vs yok açtır buradan vazdesiz hesap yeterlidir bir tane ilk başlarda.
  • 05-07-2014, 02:12:50
    #9
    CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enpara internet sitesine gidip formu doldurucaksın hesabın açılcak
    ne kesinti nede bir sorun

    r10da varmı enpara kullanmayan?
    Konu hakkında biraz daha bilgi verirmisiniz hocam? Enpara dediğine göre herkesin bir bildiği var oradan açtırayim, Aylık veya 6 Ayda bir kesintileri ne kadar oluyor, internet şubesinden nasıl hesap açabilirim?