enpara internet sitesine gidip formu doldurucaksın hesabın açılcak
ne kesinti nede bir sorun
r10da varmı enpara kullanmayan?
Konu hakkında biraz daha bilgi verirmisiniz hocam? Enpara dediğine göre herkesin bir bildiği var oradan açtırayim, Aylık veya 6 Ayda bir kesintileri ne kadar oluyor, internet şubesinden nasıl hesap açabilirim?