truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben garanti kullanıyorum 6 ayda bir 50 TL alıyor birkere aldı sikayetvar.com a yazdım geri verdi. Vadesiz hesap açtırın hocam, oda 6 Ayda bir 50 TL Hesap İşletim Ücreti Kesiyor.
Teşekkürler aydınlattığınız içinh hocam