Hatergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı geceler r10 ailesi,

Konu başlığı biraz farklı gelebilir size. Aklıma ilk gelen başlık o şekildeydi benim. Ben Freelance olarak Web Arayüz Tasarımı hizmeti vermeye başlayacağım yakında. Daha önce hiç banka hesabına sahip olmadım. Bu işleri yürütmek zormudur? Hangi bankadan bir banka hesabı açmamı önerirsiniz? Bıraktığım için öğrenci olarak açamıyorum malesef. İnternet bankacılığını kullanacağım banka hesabı şartlarını vesaire bana kısa olarak yazabilirmi bilgisi olanlar? Banka 6 ayda veya 4 ayda bir belirli ücret alıyormuş sanırım bu ne için, neyin nesidir?

Şimdiden teşekkürler herkese. Hayırlı ramazanlar.
Ben garanti kullanıyorum 6 ayda bir 50 TL alıyor birkere aldı sikayetvar.com a yazdım geri verdi. Vadesiz hesap açtırın hocam, oda 6 Ayda bir 50 TL Hesap İşletim Ücreti Kesiyor.