• 15-06-2014, 18:00:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yakinda 2 aylik bir is tatiline giriyoruz, bu sene planim yok evde gecirecegim tatili bu zamani video düzenleme vs. programini ögrenmekle gecirmek istiyorum...

    hangi programi tavsiye edersiniz , orta düzey bir konuma gelmek istiyorum video düzenleme konusunda.

    Öyle asiri profesyonel olmayan isi ana hatlariyla ögrenebilecegim hangi program var?

    tavsiyeleriniz icin simdiden tesekkürler.
  • 16-06-2014, 02:26:17
    #2
    nasıl bir şey yapmak istiyorsunuz ?

    Hiç bilginiz yok diyelim.ona göre yazıyorum.Hem siz hem merak eden arkadaşlar için;

    1-İlk başta movie maker kurcalayın 2 günde öğrenirsiniz.(internette dersler mevcut)
    2-ikinci olarak proshowgold öğrenin (movie maker gelişmişi) 1 haftada güzel şeyler çıkartabilirsiniz.

    Buradan sonra az çok video işleri hakkında bilginiz olur

    3-Üçüncü camtasia öğrenin youtubede ,forumlarda, bloglarda, fazlasıyla bilgi mevcut yaklaşık 3-4 haftada öğrenirsiniz

    4-Dördüncü olarak sony vegas pro kurcalamaya başlayın diğer programlara göre daha zordur.Bunu yaklaşık 2-3 ay gibi bir sürenizi alabilir.

    5-After effects bu çok bir program (ben yaklaşık 2 yıldır uğraşıyorum).Ona rağmen kendime iyi diyemiyorum.Bunun sonu yok uçsuz bucaksız bir şey...
  • 16-06-2014, 02:34:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    murtaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakinda 2 aylik bir is tatiline giriyoruz, bu sene planim yok evde gecirecegim tatili bu zamani video düzenleme vs. programini ögrenmekle gecirmek istiyorum...

    hangi programi tavsiye edersiniz , orta düzey bir konuma gelmek istiyorum video düzenleme konusunda.

    Öyle asiri profesyonel olmayan isi ana hatlariyla ögrenebilecegim hangi program var?

    tavsiyeleriniz icin simdiden tesekkürler.
    en basit olanı movie maker eger yeni başlıyorsanız tam size göre hem ücretsiz
    hemde kullanması basit
  • 16-06-2014, 06:20:50
    #4
    Cevaplar icin tesekkürler moviemaker zaten expert'i sayilirim
    sefer arkadasin tavsiyesi proshowgold'u deneyim en iyisi.
  • 16-06-2014, 06:34:36
    #5
    adobe after effect ile bir aralar bende çok uğraşmışştım. sefer arkadaş yazınca aklıma geldi. video efek işlerinin kralı bir program. green screen felan her türlü efekti yapabilirsin. bu programda kendine ben bu işi çözdüm diyorsan programa script yazman gerek bence. bu script dediğimiz olay java script olayı gibi bir şey. ben herşeyini iyice kurcalamıştım öğrendim de sayılır az buçuk ama script yazma olayına gelince orda takıldım. script yazma dediğimiz olay misal hazır eklentilerle veya ayarlarla yapılamayacak bir durum. örnek vermek gerekirse bir arabının egzozusundan çıkan duman efekti. hazır ekipmanlar sadece aynı süreklilikte ve insanın anlayabileceği şekilde efek verirler. oysa script ile bunu random yai rastgele oluyormuş gibi gösterip doğal kendiliğinden ortaya çıkan bir şey gibi sunuyorsun. duman örneği sadece basit bir örnek. dediğim gibi efekt programlarında en iyisi adobe after efect ve eğer script yazacak konuma geldiysen bilki sende profesyonel olmuşsundur. diğer şeyler basit birkaç haftada yine öğrenirsin. bu senin heveslilik durumuna bağlı. zaten video programlarında genel geçer bazı şeyler var dosya bölümü efek bölümü video ve ses bölümü. aslında yazılacak çok şey var ama kısaca belirtmek istedim yinede.