nasıl bir şey yapmak istiyorsunuz ?

Hiç bilginiz yok diyelim.ona göre yazıyorum.Hem siz hem merak eden arkadaşlar için;

1-İlk başta movie maker kurcalayın 2 günde öğrenirsiniz.(internette dersler mevcut)
2-ikinci olarak proshowgold öğrenin (movie maker gelişmişi) 1 haftada güzel şeyler çıkartabilirsiniz.

Buradan sonra az çok video işleri hakkında bilginiz olur

3-Üçüncü camtasia öğrenin youtubede ,forumlarda, bloglarda, fazlasıyla bilgi mevcut yaklaşık 3-4 haftada öğrenirsiniz

4-Dördüncü olarak sony vegas pro kurcalamaya başlayın diğer programlara göre daha zordur.Bunu yaklaşık 2-3 ay gibi bir sürenizi alabilir.

5-After effects bu çok bir program (ben yaklaşık 2 yıldır uğraşıyorum).Ona rağmen kendime iyi diyemiyorum.Bunun sonu yok uçsuz bucaksız bir şey...