nasıl bir şey yapmak istiyorsunuz ?
Hiç bilginiz yok diyelim.ona göre yazıyorum.Hem siz hem merak eden arkadaşlar için;
1-İlk başta movie maker kurcalayın 2 günde öğrenirsiniz.(internette dersler mevcut)
2-ikinci olarak proshowgold öğrenin (movie maker gelişmişi) 1 haftada güzel şeyler çıkartabilirsiniz.
Buradan sonra az çok video işleri hakkında bilginiz olur
3-Üçüncü camtasia öğrenin youtubede ,forumlarda, bloglarda, fazlasıyla bilgi mevcut yaklaşık 3-4 haftada öğrenirsiniz
4-Dördüncü olarak sony vegas pro kurcalamaya başlayın diğer programlara göre daha zordur.Bunu yaklaşık 2-3 ay gibi bir sürenizi alabilir.
5-After effects bu çok bir program (ben yaklaşık 2 yıldır uğraşıyorum).Ona rağmen kendime iyi diyemiyorum.Bunun sonu yok uçsuz bucaksız bir şey...