• 12-06-2014, 03:22:11
    #19
    Üyeliği durduruldu
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama 850 - 900 TL maaş vardır. İki gün FULL çalışır bir gün izin yaparsınız. Aylık hedefleriniz var. Onları tutturusanız ortalama olarak 1300 - 1400 TL maaş alırsınız. Üstüne pek çıkma durumu olmuyor. Aylık ortalamanız 1000 Tl falan oluyor. Yemekler genelde firma tarafından verilir. Günlük 10 - 15 dakika sigara ve çay molanız vardır.

    Vatan'ın satışları iyidir. Buna göre sizden isteyecekleri kotalarda yüksektir. Tam verim ile çalışmanız gerekecek prim alabilmek adına. İstenen seviyeye çıkmazsanız kuru maaş ile devam.

    O noktada şu aşamada en kötü ücretlendirme Gold Bilgisayarda, Sonra Vatan geliyor. Sonrasında Bimeks ve Teknosa. Özellikle Bimeks mağazalarında iyi bir noktada çalışıyorsanız aylık 1.000 TL maaşın üstüne 2.000 TL bile koyabiliyorsunuz. Ama personel alımlarında önce başvuru, sonra bireysel görüşme, sonra online test sistemi işliyor. Biraz meşeggatli açıkçası yeni açılacak bir mağaza dışında başvuru yapacaksınız.
    2 gün çalışıp izin yapmak ? 6 gün çalışsa 3 gün izin yapar memur bile yapmıyor onu ek olarak vatan da çalışan tanıdığım var standart 1 gün izinleri.
  • 12-06-2014, 03:36:11
    #20
    Platin üye
    Bizim burada O şekilde. Bir çalışma günü 12 saat. Ayda 20 gün çalışır 10 gün yatar. Bu da 240 saat yapar. Standart çalışma saati yani.

    HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 12-06-2014, 03:40:41
    #21
    afyon vatan'da da 2 gün çalışma 1 gün izin şeklinde..

    iş görüşmesini bilgisayar üzerinden türkiye geneli sorumlusu bi adamla yapıyorsun.
  • 12-06-2014, 04:35:15
    #22
    Hobbaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün çalışıp izin yapmak ? 6 gün çalışsa 3 gün izin yapar memur bile yapmıyor onu ek olarak vatan da çalışan tanıdığım var standart 1 gün izinleri.
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim burada O şekilde. Bir çalışma günü 12 saat. Ayda 20 gün çalışır 10 gün yatar. Bu da 240 saat yapar. Standart çalışma saati yani.

    HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Yiğit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    afyon vatan'da da 2 gün çalışma 1 gün izin şeklinde..

    iş görüşmesini bilgisayar üzerinden türkiye geneli sorumlusu bi adamla yapıyorsun.
    cevaplarınız için teşekkür ederim. Görüşme detaylarını yarın sizlerle paylaşacağım
  • 12-06-2014, 09:25:50
    #23
    1 ay önce bimekste td olarak istifa ettim ama konuyu merak ettim takip
  • 12-06-2014, 09:26:38
    #24
    Beni çağırdılar görüşmem olumlu geçti, sonra mağaza müdürü ile görüştüm. Ne kadar maaşa çalışmazsın diye sordu bende 1000 tl çalışmam dedim. orada ipler koptu Mağaza müdüründen öncede insan kaynakları maaş konusunda pazarlık yaptık uzun uzun orta yolu bulamadık.
  • 12-06-2014, 09:35:40
    #25
    mesajım bulunsun bende böyle tekno marketlere başvurmayı düşünüyorum
  • 12-06-2014, 09:48:00
    #26
    Bence kolay bir iş değil baya sabır isteyen ve aldığın ücretin okadar ayakta kaldığına değmeyen bir iş.
  • 12-06-2014, 09:52:26
    #27
    ultimateFB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerimi bilmeyen konya ajanslarına inat gidecem yarın.

    Geçen iş görüşmesinde adam soruyor php ile neler yapabilirsin diyor
    Otomatik Domain Regleyebilirim Dedim (api desteği ile domain satabilecek bi site yapabilirim dedim kısaca)
    Neden Asp Değil Dedi? Dondum Kaldım ))
    Daha arayacak daha arayacak.....
    Hocan bende konyadayın en iyisi ile de çaılıştım en kötüsü ile ama lanet olsun konya da adı ajans olan iş bilmez patronlardann.