ultimateFB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerimi bilmeyen konya ajanslarına inat gidecem yarın.

Geçen iş görüşmesinde adam soruyor php ile neler yapabilirsin diyor
Otomatik Domain Regleyebilirim Dedim (api desteği ile domain satabilecek bi site yapabilirim dedim kısaca)
Neden Asp Değil Dedi? Dondum Kaldım ))
Daha arayacak daha arayacak.....
Hocan bende konyadayın en iyisi ile de çaılıştım en kötüsü ile ama lanet olsun konya da adı ajans olan iş bilmez patronlardann.