Hobbaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 gün çalışıp izin yapmak ? 6 gün çalışsa 3 gün izin yapar memur bile yapmıyor onu ek olarak vatan da çalışan tanıdığım var standart 1 gün izinleri.
sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim burada O şekilde. Bir çalışma günü 12 saat. Ayda 20 gün çalışır 10 gün yatar. Bu da 240 saat yapar. Standart çalışma saati yani.

HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Yiğit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
afyon vatan'da da 2 gün çalışma 1 gün izin şeklinde..

iş görüşmesini bilgisayar üzerinden türkiye geneli sorumlusu bi adamla yapıyorsun.
cevaplarınız için teşekkür ederim. Görüşme detaylarını yarın sizlerle paylaşacağım