2 gün çalışıp izin yapmak ? 6 gün çalışsa 3 gün izin yapar memur bile yapmıyor onu

ek olarak vatan da çalışan tanıdığım var standart 1 gün izinleri.
Bizim burada O şekilde. Bir çalışma günü 12 saat. Ayda 20 gün çalışır 10 gün yatar. Bu da 240 saat yapar. Standart çalışma saati yani.
HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
afyon vatan'da da 2 gün çalışma 1 gün izin şeklinde..
iş görüşmesini bilgisayar üzerinden türkiye geneli sorumlusu bi adamla yapıyorsun.
cevaplarınız için teşekkür ederim. Görüşme detaylarını yarın sizlerle paylaşacağım