Beni çağırdılar görüşmem olumlu geçti, sonra mağaza müdürü ile görüştüm. Ne kadar maaşa çalışmazsın diye sordu bende 1000 tl çalışmam dedim. orada ipler koptu Mağaza müdüründen öncede insan kaynakları maaş konusunda pazarlık yaptık uzun uzun orta yolu bulamadık.