Kira zammı hakkında ?
8
●572
- 02-06-2014, 21:09:46Merhaba arkadaşlar ben 400 tl kira ödüyorum zam yapma bvaktim geldi ! sizce kaç tl zamn yapmam gerekli buna ? % yüzde kaç oranında zam yapılıyor ? net bir bilgisi olan varmıdır acaba ?
- 02-06-2014, 21:19:42http://yuzde.hesaplama.net/hesaplama.do şurda hesaplıyorumda Zam oranı: % 12.31 oranıymış 2014 zammı ! 449 tl çıkıyor :S ben 25 tl zam yapsam ayıp olurmu arkadaşlar ?
- 02-06-2014, 21:21:06oturdugunuz evin durumu (oda sayısı) ve semti şehri nedir hocamElectr0sis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2014, 21:52:17Hocam yazmaya gerek kalmadı evden çıkmaya karar verdim
ev 50 metrekare felan 1 ufak salon 2 ufak oda eski bir utfak müstakil ev. yerler taş düşsen ağzın burnun yamulur
duvarlar desen kolunu sürtsen kolun kanar ! direkt çimentelu duvara hiç kaplama felan yapılmadan boya vurulmuş , yani say say bitmiyor bu eve kalkıp 50 tl nasıl zam yapayım , 450 başka yere veririm parkeli evde kalırım adam gibi
- 02-06-2014, 22:32:21hocam hiç konuşmadık kontrat bile yapmadıkNautilus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ev 50 metrekare felan 1 ufak salon 2 ufak oda eski bir utfak müstakil ev. yerler taş düşsen ağzın burnun yamulur