• 02-06-2014, 21:09:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben 400 tl kira ödüyorum zam yapma bvaktim geldi ! sizce kaç tl zamn yapmam gerekli buna ? % yüzde kaç oranında zam yapılıyor ? net bir bilgisi olan varmıdır acaba ?
  • 02-06-2014, 21:15:42
    #2
    bende ev sahibiyim ama ben kiracıma bıkarıyom kendim demem yani şu kadar olacak diye ama şahsi düşüncem madem zam yapcaksan 450 öde.
  • 02-06-2014, 21:16:16
    #3
    eflasyon oranında ama şuan kaç bilgim yok biz genelde %10 yapıyoruz birşey demiyor evsahibide.
  • 02-06-2014, 21:19:42
    #4
    http://yuzde.hesaplama.net/hesaplama.do şurda hesaplıyorumda Zam oranı: % 12.31 oranıymış 2014 zammı ! 449 tl çıkıyor :S ben 25 tl zam yapsam ayıp olurmu arkadaşlar ?
  • 02-06-2014, 21:21:06
    #5
    Electr0sis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://yuzde.hesaplama.net/hesaplama.do şurda hesaplıyorumda Zam oranı: % 12.31 oranıymış 2014 zammı ! 449 tl çıkıyor :S ben 25 tl zam yapsam ayıp olurmu arkadaşlar ?
    oturdugunuz evin durumu (oda sayısı) ve semti şehri nedir hocam
  • 02-06-2014, 21:52:17
    #6
    Hocam yazmaya gerek kalmadı evden çıkmaya karar verdim ev 50 metrekare felan 1 ufak salon 2 ufak oda eski bir utfak müstakil ev. yerler taş düşsen ağzın burnun yamulur duvarlar desen kolunu sürtsen kolun kanar ! direkt çimentelu duvara hiç kaplama felan yapılmadan boya vurulmuş , yani say say bitmiyor bu eve kalkıp 50 tl nasıl zam yapayım , 450 başka yere veririm parkeli evde kalırım adam gibi
  • 02-06-2014, 22:06:59
    #7
    Geçende komşudan duydum kirasi 475 tl idi zam ile 490 tl olmuş
  • 02-06-2014, 22:27:16
    #8
    kiralarken zam artışı hakkında ne konuştuysanız onu uygulayın
  • 02-06-2014, 22:32:21
    #9
    Nautilus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kiralarken zam artışı hakkında ne konuştuysanız onu uygulayın
    hocam hiç konuşmadık kontrat bile yapmadık