Konu
Kira zammı hakkında ?
02-06-2014, 21:19:42
#4
Electr0sis
http://yuzde.hesaplama.net/hesaplama.do
şurda hesaplıyorumda Zam oranı: % 12.31 oranıymış 2014 zammı ! 449 tl çıkıyor :S ben 25 tl zam yapsam ayıp olurmu arkadaşlar ?