Merhaba arkadaşlar ben 400 tl kira ödüyorum zam yapma bvaktim geldi ! sizce kaç tl zamn yapmam gerekli buna ? % yüzde kaç oranında zam yapılıyor ? net bir bilgisi olan varmıdır acaba ?