
şimdi baya bi yol aldım.
Yaptıklarım.
suyu ayrıştırdım, oksijen ve hidrojen olarak
hidrojeni motorun emisyon kısmınada verdim,
ama sorun şu ki çalıştırmaya korkuyorum

http://www.kure.tv/web-tv/794-teknol...3-Bolum/73544/
http://www.youtube.com/watch?v=t5y57EVRUuM
Bu abimiz beyni nasıl yapmış, bunun hakkında bilgisi olan varmıdır ?