Mevcut yakıtlar için doğa kirliliği deniyor ama suyla çalışan araba bence hepsinden daha kötü, şu anda dünyada suyun bir dengesi var, suyun bu dengesini bozmak ve suyu kalıcı olarak tüketmek bence sağlıklı birşey değil, güneşle çalışan araba yapın hocam