Mevcut yakıtlar için doğa kirliliği deniyor ama suyla çalışan araba bence hepsinden daha kötü, şu anda dünyada suyun bir dengesi var, suyun bu dengesini bozmak ve suyu kalıcı olarak tüketmek bence sağlıklı birşey değil, güneşle çalışan araba yapın hocam
Hocam Çok doğru söylüyorsunuz, Fakat 1 litre şudan çok uzun yol yapmak mümkün ,
ve her türlü su ilede çalışıyor temiz veya çamurlu su hiçbir sorun yok

artezyen su ile dahi çalıştırabilirsiniz

yani demek istediğim illaki içilebilir su olması gerek yok