• 22-05-2014, 15:07:38
    #46
    AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnnoviya eledim direk hocam evliyim
    Innovia 3 şuan sıkıntılı ınnovia 1 yönetimi oturmuş ve daha iyimiş diğerlerinden diye duyum alıyorum hergün.

    Kalabalık olan her yerde muhakkak günlük ev tutma olayları olur. Sitelerin sorunu bu zaten.

    Ben bekarım sıkıntı olmuyor. Evliyseniz 4 kere düşünceksiniz doğal olarak haklısın hocam Allah yardımcın olsun kısmetinizde varsa rahat bi yer bulursunuz.

    Ev taşımak, bulmak yerleşmek zor.. İstanbul başlı başına zor. Eşinizin Havaalanında çalışması iyi olmuş ben hemen hemen hergün havaalanına giden bay/bayan görüyorum çantalarla siteden çıkıyorlar. Metrobüs ile ulaşım sağlıyorlar yakın zaten esenyurt'a havaalanı.

    Kalabalığı ve trafiği göze almanız gerek herkulade özellike iş çıkışı ve hafta sonLarı çıkmak ölüm ve eziyet
  • 22-05-2014, 15:35:48
    #47
    hocam 1300-1400 dediğiniz nerde illa residance tarzı mı istiyosunuz?
  • 22-05-2014, 15:36:20
    #48
    Kesinlik ile Migrof tarafına bakın ben 5-6 yıldır hiç hır gür görmeden belediyenin etrafı parkın oralar oldukça güzel ve nezih ama karşı taraf yani marmara park tarafı için aynı şeyi söyleyemem
  • 22-05-2014, 18:55:42
    #49
    Hocam eğer işin o taraftaysa bilemem ama beylikdüzünde yaşamış biri olarak çok karışık bir yer her kesimden insan var ben sana göktürk'ü önerebilirim eğer bütçen yeterse

    Etiler bebek vs bunlara göre daha ucuz ama aynı nezih ortam vardır insanları çok düzgün ve okumuş kişilerdir çocuk var okulları çok iyidir.

    Kemerburgaz tarafında her tarafı orman nefes alabileceğin bir yer sadece 4 kata imarlıdır hep sitedir.

    bilgin olsun derim
  • 22-05-2014, 22:18:26
    #50
    Yepyeni bir proje önereyim size. Tam avcılar pelicanın yanında yükseliyor.

    Harika bir mimari ve yaşam alanı







    http://www.allureistanbul.com/allure-tower-galeri.php
  • 23-05-2014, 16:16:11
    #51
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yepyeni bir proje önereyim size. Tam avcılar pelicanın yanında yükseliyor.

    Harika bir mimari ve yaşam alanı







    http://www.allureistanbul.com/allure-tower-galeri.php

    Avcılarda düşünüyorum zaten hocam ama bu proje ne zaman hayata geçer ve kira bedeli ne olur bilginiz var mı ?
  • 23-05-2014, 16:24:48
    #52
    AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm arkadaşlara değerli yorumlarından dolayı teşekkür ederim. Herkesin dediklerini dikkate aldım.. İnnovia kesinlikle elendi Migros tarafına bakacağım... Ataköy demiş bir arkadaş orası oldukça tuzlu fakat başka bir semt olursa düşüne bilirim tabi..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:37:32 -->-> Daha önceki mesaj 14:31:34 --



    Hocam metro durumu nedir ? yakın mı acaba ?
    Hocam Metro yok.En yakın Metro Yenibosna'da.
    Metrobüs ile yaklaşık 20-25 dakika sürüyor.
    Ben de yaklaşık 3 yıl boyunca havaalanına gidip geldim.
    Ancak ben servisle gidip geliyordum.Sorun olmuyordu kesinlikle.
    Servisi kaçırdığım zaman ( Genelde kaçırıyordum ) Metrobüs, ordan Metro ile geçiş yapıyordum.
    Bu arada eşiniz havaalanında hangi kapıdan giriş yapacak?Eğer B Kapısı'ndan giriş yapacaksa işi zor.Zira epey yürümesi gerekecek Meteoroloji Binası tarafına.
  • 23-05-2014, 16:54:04
    #53
    sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Metro yok.En yakın Metro Yenibosna'da.
    Metrobüs ile yaklaşık 20-25 dakika sürüyor.
    Ben de yaklaşık 3 yıl boyunca havaalanına gidip geldim.
    Ancak ben servisle gidip geliyordum.Sorun olmuyordu kesinlikle.
    Servisi kaçırdığım zaman ( Genelde kaçırıyordum ) Metrobüs, ordan Metro ile geçiş yapıyordum.
    Bu arada eşiniz havaalanında hangi kapıdan giriş yapacak?Eğer B Kapısı'ndan giriş yapacaksa işi zor.Zira epey yürümesi gerekecek Meteoroloji Binası tarafına.
    Anladim hocam servis sabah ve akşam saatleri kaç oluyor ? eşim dış hatlarda Sanırım d kapısı
  • 23-05-2014, 17:20:03
    #54
    AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladim hocam servis sabah ve akşam saatleri kaç oluyor ? eşim dış hatlarda Sanırım d kapısı
    Eşiniz ne iş yapıyor?Servis hakkı var mı bilmiyorum.
    Eğer TGS,HABOM ya da THY bünyesinde ise servisi sorunsuz kullanabilir.
    Değilse, maalesef kullanamıyor.
    07:00-15:00, 15-00-23:00, 23:00-07:00 vardiya saatleri.3 vardiya oluyor toplamda.Ama sabahları 05:50 gibi geliyor.Ortalama 1 saat 10 dakika önce falan geliyor servisler işe giderken.
    İşten çıkışta da en geç 15 dakika sonra ayrılıyor.