AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm arkadaşlara değerli yorumlarından dolayı teşekkür ederim. Herkesin dediklerini dikkate aldım.. İnnovia kesinlikle elendi Migros tarafına bakacağım... Ataköy demiş bir arkadaş orası oldukça tuzlu fakat başka bir semt olursa düşüne bilirim tabi..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:37:32 -->-> Daha önceki mesaj 14:31:34 --



Hocam metro durumu nedir ? yakın mı acaba ?
Hocam Metro yok.En yakın Metro Yenibosna'da.
Metrobüs ile yaklaşık 20-25 dakika sürüyor.
Ben de yaklaşık 3 yıl boyunca havaalanına gidip geldim.
Ancak ben servisle gidip geliyordum.Sorun olmuyordu kesinlikle.
Servisi kaçırdığım zaman ( Genelde kaçırıyordum ) Metrobüs, ordan Metro ile geçiş yapıyordum.
Bu arada eşiniz havaalanında hangi kapıdan giriş yapacak?Eğer B Kapısı'ndan giriş yapacaksa işi zor.Zira epey yürümesi gerekecek Meteoroloji Binası tarafına.