İnnoviya eledim direk hocam evliyim
Innovia 3 şuan sıkıntılı ınnovia 1 yönetimi oturmuş ve daha iyimiş diğerlerinden diye duyum alıyorum hergün.
Kalabalık olan her yerde muhakkak günlük ev tutma olayları olur. Sitelerin sorunu bu zaten.
Ben bekarım sıkıntı olmuyor. Evliyseniz 4 kere düşünceksiniz doğal olarak haklısın hocam Allah yardımcın olsun kısmetinizde varsa rahat bi yer bulursunuz.
Ev taşımak, bulmak yerleşmek zor.. İstanbul başlı başına zor. Eşinizin Havaalanında çalışması iyi olmuş ben hemen hemen hergün havaalanına giden bay/bayan görüyorum çantalarla siteden çıkıyorlar. Metrobüs ile ulaşım sağlıyorlar yakın zaten esenyurt'a havaalanı.
Kalabalığı ve trafiği göze almanız gerek herkulade özellike iş çıkışı ve hafta sonLarı çıkmak ölüm ve eziyet